[Javalist] Form & DB

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 2., Szo, 23:50:02 CET

A P/Invoke ott tud problemat okozni, ha nem csak hivogatni kell
dolgokat benne, hanem oda-vissza adtcsere is kell, raadasul
intenziven. Meg a Windows API-k tobbsegevel nincs kulonosebben baj,
addig a 3rdparty DLL-ek eleg valtozatos minosegu belso implementacios
koddal rendelkeznek, ami nem feltetlen felel meg a menedzselt
kornyezet kovetelmenyenek. Nagyon sok cikket olvastam arrol, hogy a
P/Invoke egy bizonyos szint felett frusztralo is tud lenni.
Szemelyesen halistennek meg nekem se volt vele nagy problemam, pedig
en nem is C#-ban, hanem VB.NET-ben fejlesztek .Net ala, ami neha eleg
trukkos megoldasokat kovetel.

Amit irtal (tanacskeres) az stimm, csak ettol meg nem lesz egyszeru
egy ilyen tervre barmi epkezlab otletet adni. Kabe minden projekt
menedzserek altali felvetesekor elhangzik (kimondva-kimondatlan), hogy
legyen olcso es gyors a fejlesztes, es minel kisebb a vegtermek.
Sajnos ebbol a harom dologbol egyszerre mindig csak kettot lehet
valasztani.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621