[Javalist] Form & DB

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 2., Szo, 23:40:04 CET

- Nekem az jott le hogy Miklostol tanacsot kertek: "- Nem én vagyok a
"kritikus", nem elsősorban nekem kell boldogulni vele,"
- Mivel egyikunk se tudja hogy a "kismeretu nativ exe" mennyire fontos
kovetelmeny igy lehet hogy megoldhato egy kisebb wrapper appal
(qt/.net/akarmi) de lehet hogy fontos kriterium az egesz alkalmazas meretet
tekintve.
- Nemtudom nekem Nativ DLL hivassal nem voltak rossz tapasztalataim :),
szempontkent peddig az alkalmazas kesobbi tovabbfejlodese szempontjabol
irtam.
- Mivel nemtudjuk hogy az adott fejlesztocsapat milyen nyelveket ismer (es
FreePascal is felmerult ugye elso korben) igy ez is fuggo kerdes, de az en
velemenyem szerint mindegyik nyelvnek megvan a maga helye plusz ekkora
projecthez nem erzem tul nagy ugrasnak a Java -> C# atallast (legalabbis
nekem nem volt az)

Boci