[Javalist] Scaffolding

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2013. Feb. 3., V, 12:23:13 CET

Sziasztok,

Jelenleg ASP.NET MVC projektek fejlesztésében veszek részt, de a
szabadidőmben szeretnék Javával foglalkozni, hasonló jellege miatt a
Spring MVC-re gondoltam.
A .Net fejlesztésben egy S-Expert (http://www.modelingsoft.com) nevű
eszközt használunk a rendszer modellezésére és ebből generálunk
kódokat ez igen meggyorsítja a fejlesztést.

Jó lenne a ha a Spring MVC-hez is találnék/ajánlanátok valami
hasonlót, még EE5-höz használtam régebben az AndroMDA-t, de az sajna
már nem fejlődik, talán túl gyors a technika fejlődése ahhoz, hogy
ilyen projektek követni tudják.

Eddig egy kis Google-zés után találkoztam a Spring ROO-val, ehhez
létezik egy "Scaffolding Spring MVC application", viszont ez nem
igazán vizuális.

Használ valaki hasonló eszközt? (nem baj ha fizetős, de azért ne
legyen túl drága)

Köszi,
Attila.