[Javalist] Scaffolding

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 3., V, 16:01:51 CET

Nem vagyok meggyozodve arrol, hogy a listan mindenki asz ASP.NET-ben is,
igy el tudod mondani 3 szoban, mi lenne a pontos cel?

- Entitasok generalasa
- View generalasa
- Controller generalasa
- Mindegyik
- Egyik sem

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.