[Javalist] Form & DB

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Feb. 4., H, 11:33:24 CET

Nem olvastam az eddigieket de ha tenyleg nem kell uzleti logika akkor node.js szerveroldalon az adatbaziskapcsolathoz es ezt REST eleressel ext.js megjelenites megteszi. Keves Javascript tudassal egy jo programozo indulasnak eleg.

Sent from my cellular

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos