[Javalist] Form & DB

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 4., H, 13:30:35 CET

Ez aztan jo hozzaallas.
"Mindenesetre az biztos hogy itt többet ext js nem lesz J" - Osszefoglalom,
a kollegaid idiotak voltak, rossz eszkozzel probaltak megoldani egy
feladatot (raadasul rosszul) ezert az eszkoz a szar es soha tobbet
nemhasznaljuk sehol, meg ha az sokkal hasznalhatobb is mint barmi mas.

A kollegaidnak peddig:
- csinalhattak volna egy javas appot hogy azon fusson at a kod
- nemismerem a konkret formatumot ami masik oldal kuldott de van XmlStore
(tehat ha valid <table></table> reszeket kuld az felparsolhato vele, de ha
nem akkoris van millio mod arra hogy atalakitsak)
- csinalhattak volna egy sajat store-t es a bejovo html kodot szetkaphattak
volna par regexp-el, igy normal js ojjektumokat kaptak volna, amit extjs
szivesen megeszik

b0c1

Boci
Skype: boci13, GTalk: boci.boci at gmail.com