[Javalist] Form & DB

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 4., H, 13:35:36 CET

Boci,

Ne haragudj, de hadd kerjek egyetlen dolgot, nem a magam erdekeben,
hanem a listaeban:

Hanyagoljuk egymas kollegainak idiotazasat. Nem tudjuk, mi volt a
konkret hatter, azt sem, hogy mennyire felkeszult emberekrol
beszelgetunk, de ez nem is feltetlen fontos. Altalaban ismeretlen
emberekre azt mondjuk, hogy nem jol dontott, hibasan implementalt, de
idiotanak nem hivjuk. Ha valaki teged leidiotaz, te is megsertodsz.

Ez egy szakmai lista probal lenni, a szabadabb hangvetel ellenere. Ne
vigyuk el a szinvonalat. Nincs ertelme, es feleslegesnek is tartom.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu