[Javalist] ext js

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Feb. 4., H, 17:06:32 CET

Mi is használtuk az Ext JS-t néhány projektben. Inkább pozitív mint
negatív a tapasztalat.

Egy Móricka alkalmazást hamar össze lehet vele dobni, de bele kell
mélyedni a koncepcióiba, ha egy összetett nagy alkalmazást kell
fejleszteni.
Ha éles helyzetben odadobják az ExtJS-t egy bagázsnak hogy ezt kell
szeretni, simán elhiszem hogy utálni fogják, de attól még a bagázs sem
hülye és az ExtJS sem szar.
Ez egy olyan framework, ami elbír 1-2 hét irányított tréninget.