[Javalist] ext js

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 4., H, 18:03:02 CET

Joe: Azert a 4.1-re nezz ra szerintem, ezzel az MVC-vel elegge korrektul
helyreraktak a dolgokat.

Dojo-t neztem enis, de a grid komponens (ami nekunk leginkabb kellett) nem
tunt ennyire kiforrotnak. Ettol fuggetlenul lehet azota mar utolerte Ext-et.

A masik ami az en szemelyes vesszoparipam, hogy igy felulet teljesen
fuggetlen a hattertol, tehat kiszolgalhatja jersey, vagy spring, vagy akar
.net is, barmi ami json-t tud eloallitani.

b0c1

Boci
Skype: boci13, GTalk: boci.boci at gmail.com