[Javalist] ext js

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Feb. 4., H, 18:18:33 CET

Szerintem egy GWT vagy IceFace is igenyel ennyi betanulast. Egyebkent is ha valaki a rendes megtanulason akar sporolni az a tizszereset fogja elvesztegetni mashol. Ettol nem hulyek a fejlesztok, esetleg a projektvezetes az ha nem hagyja oket eleget tanulni, de errol sem az eszkoz tehet, es ha a felig megertett technologiaval vacakot lapatolnak ossze akkor sem hulyek csak nem ertettek elegge ahhoz amit csinaltak, es az igy szuletett ganyt persze hogy kopkodik kesobb, foleg ha megiras ota csak felejtettek. De sajat hiba miatt nem ajanlani, az csak egy ujabb hiba.

A 4.1 sokkal jobb lett, erthetobb hogy mi miert mukodik vagy nem mukodik.

Fullos vallalatiranyitasi szoftvert nem irnek vele de nehany tiz formot, gridet, chartot tartalmazo alkalmazast gyorsan lehet vele szepen megirni.

Sent from my cellular

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos