[Javalist] WebStart JNLP API

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 09:00:54 CET

Értem, hogy ez így működik jelenleg, azt nem értem, hogy miért nem akarod
ezt megváltoztatni, ha már ez nem működik úgy, alapból, ahogy szeretnéd.
Miért nem jó a korábban javasolt - minden lekérésre access denied-ot dobó
URL-re hívás, ami megoldaná a logout-olást?
Ezért javasoltam, hogy ha ez nem működik, akkor a webservice-k
authentikációját változtasd meg. Ezt vagy app szerver specifikusan oldhatod
meg - eddigi tapasztalataim szerint mindegyikben kb egy osztály
leimplementálása az egész - vagy pedig egy szervlet filter irásával.

Üdv
Zs