[Javalist] WebStart JNLP API

Zoltán Bernát bernatzoltan at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 10:12:17 CET

Zsombor! Csak a leveled masodik felet ertem, hogy szuntessem meg a web
service-ok http-basic autentikaciojat.
Ez akar jarhato ut is lenne. Ekkor a kontener egyaltalan nem vedene a
ws hivasaimat. Viszont egy servlet filter engedelyezne, vagy tiltana
meg a ws elereset (megakadalyozna a ws adott metodusanak meghivasat,
adott esetben)
(raadasul mukodik is egy ilyesmi servlet filter: a kliens a http
headerben kuld egy session id-t (amit a login alkalmaval kap a
servertol), es ha nincs olyan sessionje a usernek (pl lejart a session
ideje), akkor nem engedi a ws hivast, es visszadob egy http error
kodot.
(A session adminisztalasat egy singleton EJB vegzi egyebkent)

Viszont ha nem a kontener autentikal, akkor nekem kellene megoldanom
az EJB retegbe torteno principal eljuttatasat, valamilyen transparens
modon. Ez talan meg menne is - a csekely hozzaertesemmel  - (session
id eljuttatasat sikerult megoldani), de akkor az egesz server kodot at
kellene irnom, mert sok helyen deklarativ, es sok helyen programozott
authorizalas mukodik. Ez irgalmatlan nagy melo lenne.