[Javalist] ext js + javascript

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2013. Feb. 5., K, 09:34:17 CET

Sziasztok !

Amúgy az a baj a javascripttel hogy mint nyelv nem jó.
(Most írhatnám hogy szar, csak a végén kiutáltok innen :)
(Feleségem tényleg ki van néha akadva hogy ez a szó sokszor elhanmgzik :)

Szóval azért én próbálom ezt a javascript-es dolgot kerülni amikor lehet, igazából ha valaki java-ban programozik
akkor rájön hogy mennyire jó és utána hányingert kap pl. egy javascript-től vagy php-től.
Én néha hobbyból nézegetek más nyelveket is de rájöttem hogy a Java-val olyan magas szintre tették a mércét,
hogy biztos nem fog tetszeni más. Persze lehet hogy ezzel nem értetek egyet, de mégis kíváncsi vagyok más
Java fejlesztő is így érzi ? Attól meg az agyam eldobom mikor javascript guruk azzal jönnek hogy más server oldalon is
Javascipt lesz és a Java majd eltünt a süllyesztőben.

Joe