[Javalist] ext js + javascript

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2013. Feb. 5., K, 09:53:22 CET

> Amúgy az a baj a javascripttel hogy mint nyelv nem jó.
A tegnapi szálban volt rá utalás, hogy több OO JS projekt is fut
manapság, pont e miatt.

> azzal jönnek hogy más server oldalon is Javascipt lesz
Nem lesz, már van NODE.JS

> és a Java majd eltünt a süllyesztőben.
Ezt bizony nem tudhatom.

De amikor 1981-ben kezdtem dolgozni a Videoton-nál természetesen
"nagy" gépeken először, mert ezenkívül csak CP/M-es kis gépek voltak
és főleg terminál emuláció futott rajtuk (mert tized árért volt egy
igazi terminálhoz képest), akkoriban jelent meg a DOS és a PC a
Videoton-nál "VT8" néven egy IBM XT volt dual boot-al CP/M és DOS 1.X
és ez még olcsóbb volt mint a CP/M-es kis gépek.

Ezért kezdtünk el ismerkedni vele mi a "kezdők" mert egy igazi
programozó ugye nem nyúl egy f.stalicskához, ami aztán a Novell
hálózatok megjelenése után elsöpörte a számítóközpontok zömét a föld
színéről.

A jelenlegi mobil piac a nagyon sokszorosa a régi PC-s piacnak, hogy
valamit kitermel az biztos.

Én azért ismerkednék a JavaScript-el, ki a f.asz tudja mi jön.

Attila.