[Javalist] ext js + javascript

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2013. Feb. 5., K, 10:05:56 CET

Hi !

Azért örülök mert nem kezdted (remélem más se) el bizonygatni a javascript miért is jó, én sem ilyen célból írtam
az előző hozzászólást. Nem is akarom hogy ebből flame legyen.

> Én azért ismerkednék a JavaScript-el, ki a f.asz tudja mi jön.
Akár hiszed akár nem én is évente egyszer kedvet kapok hogy ismerkedjem a javascripttel,
de tényleg akkora trágya hogy wc-re kell járnom tőle. Pedig tavaly amikor nyaraltam csak erről olvastam,
és 2 hét után abbahagytam, mert az idegeimre ment a baromságaival :)

Nézd: ha nem lehet majd a Java-ból megélni, és marad a Javascript akkor lehet hogy foglalkoznék vele.
Viszont a javascript-ért eddig még soha nem fizettek meg. Tényleg sok éve fejlesztek már, de
érdekes módon szinte soha nem hiányzott a javascript. Na jó popup ablakot tudok csinálni,
és mivel Apache Wicket-ben fejlesztek az ilyen AjaxButton és hasonló komponensek meg
elrejtik a javascriptet előlem.

Joe