[Javalist] ext js + javascript

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 5., K, 10:38:08 CET

Es eljutottunk az izlesek es pofonok foldjere. En pl. a C/C++ parostol
kapok hasgorcsot, de ez valahol egyeni preferencia kerdese is.

Mondjuk huzamosabb ideig en se szeretek JS-ben fejleszteni, de ettol
meg nem tartom rossz nyelvnek, inkabb a Ruby iranti fixaciomat
hibaztatom a dologert.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621