[Javalist] WebStart JNLP API

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 5., K, 12:26:26 CET

Azert egy fajlnevet nem olyan trivialis kitalalni, mint egy jelszot,
mert az nem onkenyesen valasztott, hanem bizony generalt, tehat nem
lehet szotari hokuszpokusszal elni.

Viszont jelen esetben az egyik legjobb megoldas lenne. Persze, nem
ismerem a felhasznalasi korulmenyeket (intranet? hanyan hasznaljak?)
igy nehez okosakat mondani, de mivel jelenleg pont az a problemank,
hogy ha authentikaljuk a jart, akkor rossz lesz az authentikacio, igy
ez egyfajta megoldas lehet.

Egyebkent lehet ez ideiglenes megoldas is, amig peldaul egy, a HTTP
auth-tol kicsit ertelmesebb authentikaciot tesztek az alkalmazasba.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu