[Javalist] WebStart JNLP API

Zoltán Bernát bernatzoltan at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 12:51:31 CET

Gabor! Ez a megoldas nagyon santit. Sehogy nem lehet osszehozni e ket
dolgot. (file path-t hasznalni passwordkent) Mi van akkor, ha egy
usert ki akarok tiltani a rendszerbol. Azaz nem akarom, hogy
hozzaferjen a tovabbiakban az adott konyvtarhoz. Megvaltoztatom a
konyvtar nevet, hatha azt nem talalja ki? Es a tobbi usernek meg
szolok egyenkent, hogy telepitsek ujra a desktop alkalmazasukat, es
mindegyiknek meguzenem az uj konyvtar nevet is? Ez nagyon gaz, nem?

Mi a bajod a http-basic auth-tal? Kifejtened nekem? Ez ha nem
webbongeszo klienst es nem jnlp klienst hasznalok, ngyon is megfelelo
nekem.

Alapbol az en kliens alkalmazasom egy sima swinges desktop kod. Ott
rontottam el a dolgot, hogy abban biztam, hogy siman tudom majd
hasznalni a Werb Start rendszert. Hat nem tudom. :(