[Javalist] WebStart JNLP API

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Feb. 5., K, 13:00:35 CET

Sajnos csak fél szemmel olvasom a listát, így sok info elsikkad, de nem lehet hogy valami ilyesmit szeretnél? Ez ötletadónak talán jó lehet azért. Ő ezt csinálja:

The scenario is as follows:

    The user authenticates themselves through the browser.
    The user requests the Java Web Start application from within the
    authenticated session.
    The server dynamically generates the Web Start JNLP file for the
    client application providing the id of the session to the application
    as a system property.
    For each security protected service that the client application
    calls over HTTP, the client appends the servlet session id to the URL
    of the request.

http://www.zygal.com/integrating-browser-and-java-web-start-authentication.html

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Phone: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-0577
Mobile: +36 30 600-4936
E-mail: istvan.ketler at LHsystems.com
www.LHsystems.com

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos