[Javalist] ServletRequestListener

Zoltán Bernát bernatzoltan at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 20:22:02 CET

Hi!

Van egy web service, ebben a kontextusban tulajdonkeppen egy servlet.
Szeretnem modositani a webkontener response headerjet.
(pl a status kodot. pl igy: ((HttpServletResponse)
response).setStatus(egyMasikStatusKod);

A nehezseg ott van, hogy a webkontener autentikal, es, hogy abban az
esetben is kell a hozzaferes a response obj-hoz, ha elhasal a user az
autentikacion.
Ekkor a servlet filter (ahol modosithanam peldaul a response-t) nem
ok, mert az meg sem hivodik a meghiusult autentikacio miatt.

Talaltam egy olyat, hogy ServletRequestListener. Ezzel elkaphatom a
requestet, meg az autentikacio elott, tehat annak sikeressegetol
fuggetlenul elerem a requestet.
(sot az autentikacio utan is hozzaferek)

Nekem viszont a responsehoz kellene hozzaferes, mert annak e
headerjebe kell irnom. Tud valaki megoldast erre?