[Javalist] db4o

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2013. Feb. 6., Sze, 09:30:56 CET

Hi !

Még az lenne a kérdésem hogy a db4o mennyire megbízhatóan működik ? Mit tapasztaltatok ?
Egyelőre e tutorial-t olvasgatom, viszont nem ír példát arra hogy natív query esetében
hogy lehet a kapott objektumokat sorbarendezni. Lehet hogy ezt nekünk kell megtenni miután megkaptuk
őket a lekérdezéssel ?

Amúgy nekem az tetszik hogy nincs külön lekérdező nyelve mint az SQL, hanem te írod le Java-ban
milyen objektumok felelnek meg neked (natív query esetén).
S nincs se annotáció, se xml-leíró, csak annyit mondasz egy objektumon hogy store() és repül az adatbázisba.
Így első nekifutásra qrva jónak tűnik. Persze tudom, "fagyi visszanyalhat" :)

A tool-ok hiánya nem érdekes, legfeljebb írunk ilyen adatbázis nézegetőt (pl. toad) ha nagyon akarunk.
Inkább a MEGBÍZHATÓSÁG és STABIL működés a lényeg.

Joe