[Javalist] Jetty+spring+gwt furcsa viselkedés

Szalai László lj.szalai at yahoo.com
2013. Feb. 23., Szo, 15:14:46 CET

hello,
Szerintem az mvn (parancssori) változat a felhasználó jogosultságaival
fut (aki a parancsot kiadta - ez jó esetben te vagy), a jetty service
viszont azzal a jogosultsággal, ami a service-t elindította (ez
tipikusan a Local System nevű user). Ezt nézném meg először, mielőtt a
többi magasztos technológia használati utasításában elmélyedek...
--
SzaLaci