[Javalist] Jetty+spring+gwt furcsa viselkedés

zamek42 zamek42 at gmail.com
2013. Feb. 23., Szo, 15:37:16 CET

hello,

On 02/23/2013 03:14 PM, Szalai László wrote:
> hello,
> Szerintem az mvn (parancssori) változat a felhasználó jogosultságaival
> fut (aki a parancsot kiadta - ez jó esetben te vagy), a jetty service
> viszont azzal a jogosultsággal, ami a service-t elindította (ez
> tipikusan a Local System nevű user). Ezt nézném meg először, mielőtt a
> többi magasztos technológia használati utasításában elmélyedek...
Bocsánat, lehet, hogy rosszul fogalmaztam! Az app fut! Minden működik,
rpc hívások is mennek, csak a gwt autentikációs felület nem.

Spring autentikációt lehet úgy is kérni, hogy nem akarom használni a
spring által kikényszerített login form-ot (security:http
auto-config="false" ), hanem saját formból is lehet kezdeményezni, pl.
ha a springnek küldök egy html post kérést, ami egy form submit-et
emulál, akkor tudok gwt-ből autentikálni. A mezők:
action=j_spring_security_check, j_username=username, j_password=password.

Azért kell ezt használnom, mert érintőképernyőt használok és sak pincode
van.

Ez a módszer mvn alól jól működik, de service-ből futó jetty esetén a
spring meg sem kapja. Legalábbis a logban nem jelennek meg azok a debug
üzenetek, amik mvn alól futtatott jetty esetén igen.

Tehát az a gyanúm, hogy a jetty át sem adja a springnek, vagy valahol
ott téved el.

Persze Murphy szerint a standalone jetty-ben nem tudok debugolni:(

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com