[Javalist] [tifyty] blog bejegyzések

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 3., Cs, 11:40:32 CET

Amikor az ember dolgozik, akkor nem kene a kornyezetnek egy ujabb lekuzdendo akadalynak lennie; szerintem vagy blogot ir valaki es hasznalja a legjobbnak tartott motort, vagy blogmotort fejleszt/testreszab/belo. A ketto egyszerre valszeg nem megy.

Amugy bar nem volt szep a bongeszoben de az emberi agy tok jol kepes ignoralni a hibakat (ettol vagyunk jobbak a gepnel).

Amikor meg csak a mobil van nalam akkor turtoztetem a kivancsisagomat es megvarom amig gep ele ulok. Nem erzek kesztetest arra hogy "real time" olvassam amit Peter gepel...

 Szoval sztem nagyon jo ez igy.

Sent from my cellular

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos