[Javalist] [tifyty] blog bejegyzések

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Jan. 3., Cs, 11:45:58 CET

Hi,

> Amikor az ember dolgozik, akkor nem kene a kornyezetnek egy ujabb lekuzdendo
> akadalynak lennie; szerintem vagy blogot ir valaki es hasznalja a
> legjobbnak tartott motort, vagy blogmotort fejleszt/testreszab/belo. A
> ketto egyszerre valszeg nem megy.

Erre én is rájöttem... ezért váltottam saját portál motorról Confluence-re.

Jah, felajánlás: ha valaki szakmai blogolni szeretne, de nem tudja, hogy hol
szeretne ilyet, vagy nincsenek megfelelő eszközei, akkor a javaforum-on van
Personal Space-re lehetőség, és oda lehet blogot és akár saját oldalstruktúrát
is létrehozni, van sok-sok plugin, amelyek remekül használhatóak erre a célra.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor