[Javalist] JTable with scrollable row header

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Jan. 6., V, 11:11:16 CET

Hi,

> ha már Gábor a figyelmünkbe ajánlotta, hát tényleg használni fogom
> blogolásra a docspace-t.

:)

> Viszont lehet hogy csak én vagyok hülye, de amikor borzolni akarom a space-
> emet, akkor a blog-ot nem tudom közvetlenül elérni, meg kell nyitnom egy új
> blog bejegyzést, kancsallal kilőni, és így kerülök oda.

Ööö... gondoltam már arra, hogy írok egy Confluence gyorstalpalót, mert merőben
másképp kell használni, mint az egyéb eszközöket.

A Confluence alapvetően makró-vezérelt, így ha szeretnéd a blog bejegyzéseket
az oldaladra kitenni, akkor szerkeszteni kell a Personal Space főoldalát, és
beszúrni egy "Blog Posts" makrót és felparaméterezni megfelelően. Célszerű a
Page Layout-ot is megváltoztatni, azzal kicsit pofásabb lesz a belépő oldal.

Illetve ki tudom tenni a főoldalra is ezekre a blogbejegyzésekre mutató
linkeket... valahogy szeretném átadni az üzenetet, hogy nem magamért csinálom,
hanem szeretnék egy erős és működő Java közösséget... :)

> A Browse-ból nem lehet odakerülni? Az sem tetszik, hogy a látogatók
> számára láthatóvá válik az email címem - ezt nem biztos hogy akarom, most
> kénytelen voltam átállítani emiatt. Nem lehet azt onnan valahogy leirtani?

Ezen levlista esetén is olvasható az email cím... nem tudom, hogy le lehet-e
tiltani, szerintem nem.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor