[Javalist] JTable with scrollable row header

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jan. 6., V, 17:06:13 CET

Az emaillel kapcsolatban: felreerted. Mig a levlista csak a
feliratkozottak szamara olvashato, addig egy weboldal mindenki
szamara. Es a weboldal webes archivuma kepes lehet atalakitani is a
mail cimet (kihagyassal).

Ami a blogspace-t illeti: kellene egy gyujtooldal (Blogok, vagy
valami), es oda felgyujteni az osszes bejegyzest kommentek nelkul,
rakattintva pedig megjelenik a bejegyzes kommenttel. Nem tudom, hogy a
Confluence tudja-e, sok portalmotorban ez alapertelmezett mukodes.

Illetve a felhasznalo oldalan lehetne egy link a sajat Personal Space-ere.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu