[Javalist] JTable with scrollable row header

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Jan. 6., V, 17:11:04 CET

Hi,

Gábor Garami a következőt írta ekkor: 2013. január 6. 17:06:13
> Az emaillel kapcsolatban: felreerted. Mig a levlista csak a
> feliratkozottak szamara olvashato, addig egy weboldal mindenki
> szamara. Es a weboldal webes archivuma kepes lehet atalakitani is a
> mail cimet (kihagyassal).

Évek óta olvasható bárki számára az archivum, ahol az alábbi módon jelennek
meg az email címek, ezért fura, hogy ugyanezen módon megjelenő email cím egy
másik felületen probléma... :)

http://lists.javaforum.hu/pipermail/javalist/2013-January/009764.html

> Ami a blogspace-t illeti: kellene egy gyujtooldal (Blogok, vagy
> valami), es oda felgyujteni az osszes bejegyzest kommentek nelkul,
> rakattintva pedig megjelenik a bejegyzes kommenttel. Nem tudom, hogy a
> Confluence tudja-e, sok portalmotorban ez alapertelmezett mukodes.

Tudhatja... ha van rá igény... :)

> Illetve a felhasznalo oldalan lehetne egy link a sajat Personal Space-ere.

A felhasználó oldala maga a PS, ha van olyan neki... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor