[Javalist] JTable with scrollable row header

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jan. 6., V, 17:21:19 CET

http://wiki.javaforum.hu/display/~hrgyster@gmail.com

Hat, ez igy nem a legfelhasznalobaratabb elrendezes.

Eloszor is, nem valik el elesen a felhasznalo altal _letrehozott_ es
_kommentalt_ tartalom, marpedig ezt fontos megkulonboztetni.

Aztan - ma mar szinte sehol sincs cimfelsorolas, legfeljebb valami
oldalsavban. Itt ki kellene bontani a cikkeket, ha van ra lehetoseg,
akkor osszefogalot mutatni (excerpt, nem tudom mi ennek a confluence-s
megfeleloje... arra gondolok, amikor van egy More... gomb es a szoveg
tovabbi resze ugy erheto el), kommentek nelkul, a cikkre kattintva (a
cimere) elerheto a bejegyzes teljes verzioja, kommentekkel.

Ez egyebkent nem csak felhasznalobaratsagbol jo, a keresok is nagyon
szeretik az ilyen megoldasokat, mert ha betanuljak, meg tudjak mutatni
a bejegyzes kivonatat mar a keresesi talalatok megjelenitesekor, ami
persze megint a felhasznalobaratsaghoz vezet el minket...

A Company blokkot en kivennem, a legtobb felhasznalonal ures, de nem
is relevans annyira.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621