[Javalist] JTable with scrollable row header

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Jan. 6., V, 17:24:49 CET

Hi,

Gábor Garami a következőt írta ekkor: 2013. január 6. 17:21:19
> http://wiki.javaforum.hu/display/~hrgyster@gmail.com
> Hat, ez igy nem a legfelhasznalobaratabb elrendezes.

Mert ez nem Personal Space, csak egy profil oldal... :)

> Eloszor is, nem valik el elesen a felhasznalo altal letrehozott es
> kommentalt tartalom, marpedig ezt fontos megkulonboztetni.

Ilyesmi kéréseket az alábbi linken lehet közölni, mert én nem vagyok Confluence
fejlesztő... :)

https://jira.atlassian.com/browse/CONF
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu