[Javalist] JTable with scrollable row header

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 6., V, 20:02:08 CET

Szia Gábor,

a melóhelyen gyakorlatilag naponta használok Confluence-t, bár az másként van beállítva. Mindazonáltal ha a fenti kék csíkon a nevem melletti Browse gombról elérhetem a label-eket, a page-eket, meg a fél világon minden mást, akkor talán elvárható lenne hogy a blog is szerepeljen ott. Annál is inkább, mert ha eljutok a blog oldalakra, akkor ugyanaz a headerje van: Pages, Lables, Space Tagcloud, satöbbi. Szóval ha mondjuk itt lenne egy Blog fül is, az is teljesen jó lenne.

Egyébként nem az összes bloghoz akarok hozzáférni, csak a saját blogomhoz. Jelenleg csak úgy látom, ha elkezdek egy új bejegyzést (amit már lelőhetek, nem kell befejezni). Ez így szerintem nem helyes.

Az email címmel kapcsolatban, a lista archívum remélem csak tagok számára elérhető (ez a szokásos beállítás), a blogot viszont meg akarom nyitni széles e nagyvilág előtt, bárki odakerülhet. Ráadásul a lista archívum meglátogatásáért tenni kell, a blog esetén viszont az email címemet ott a jobb oldalon szinte az arcába tolja a látogatónak. Szerintem ennek nem kéne így lennie. Nem vagyok ellenére ha van egy „contact” link valahol, de nem értem miért kell egy anonymus látogatónak látnia az email címemet, az aktivitásomat, a Network-ömet a post jobb oldalán, ha akarja ha nem. A blog template-en ez a jobb oldali izé valszeg kitörölhető fejlesztő nélkül is, de sajnos nem férek hozzá a template-hez (vagy csak nem találom).

Üdvözlettel,

Iván
______________________________
István Ketler