[Javalist] [JavaForum-dev-hu] [maven] sql-maven-plugin

András Csányi sayusi.ando at sayusi.hu
2013. Jan. 6., V, 18:17:58 CET

Sziasztok,

Használta már valaki a $subject -ben említett csodát? Az a bajom vele,
hogy meg lehet neki adni, hogy a felsorolt sql fájlokat milyen
sorrendben futtassa le. Az értékek lehetnek "ascending", "descending"
és semmi. Az utóbbi esetén a doksi [1] szerint a pom.xml -ben
felsorolt sorrend szerint lesznek a fájlok lefuttatva.

Node, ez nem így történik! Ha nem adom meg az orderFile -t, akkor abc
szerinti növekvő sorrendben lesznek a fájlok lefuttatva.

A kérdésem, hogy most én nézek be valamit de nagyon? Esetleg nem tudok
már angolul vagy a maven doksija nem ér egy rakat aprópénzt sem? (A
maven doksiról egyébként teljesen ez a véleményem. Érthetetlen és
használhatatlan...)

Az egész nyűgömet kiraktam a stackoverflow-ra és nem akarom ide
beidézni a pom.xml-t és a maven kimenetét.

http://stackoverflow.com/questions/14184473/sql-mvn-plugin-execute-files-in-the-exact-order-they-are-listed-in-pom-xml

Egy pillanatra elgondolkodtam azon, hogy vajon milyen józan paraszti
észtől teljesen elrugaszkodott áldott jó ember talál ki ilyet! Mi
értelme van annak, hogy a fájlokat abc szerinti sorrendben futtassuk
le, főleg akkor ha ez egy telepítési vagy tesztadatok megadására
szolgáló folyamat része? Az elmúlt jó 8 év tapasztalata nálam az, hogy
a fájlok sorrendje mindig egy nagyon jó támpont a fájlok neve helyett.

[1] - http://mojo.codehaus.org/sql-maven-plugin/execute-mojo.html#orderFile

Előre is köszönök minden segítséget!

András

--