[Javalist] [JavaForum-dev-hu] [maven] sql-maven-plugin

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jan. 7., H, 15:51:51 CET

Rails eseten hasznalunk olyan megoldast, hogy az egymasra rakodo migraciok
(a rails programozottan vegzi a tablak bizgeteset, nem kozvetlen SQL-bol)
nevenek elso szakasza a letrehozas masodperc alapu datuma + underscore. Igy
mindig inkrementalis lesz.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.