[Javalist] Migrálás örökölt taknyolt tomcat alól

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2013. Jan. 6., V, 12:37:46 CET

Hat ez attol fugg, mit es mennyit ganyoltak azon a szegeny macskan.
Gondolom a librarykat az embered rendszeresen a tomcat ala nyomta be, nem
pedig a WEB-INF/lib-be. Probald meg a tomcat sajat libraryjait
osszehasonlitani a deployolt webappeval, valogasd szet hogy mi az ami a
webappnak kell es mozgasd at a webappnak. Ha sikerul, menni fog a friss
tomin. Persze backup :-)