[Javalist] Migrálás örökölt taknyolt tomcat alól

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Jan. 6., V, 12:42:30 CET

Én javasolnám, hogy először lépésenként migráld át egy azonos verziójú friss tomcat install-ra. Természetesen nem úgy, hogy mindent átmásolsz select-all-copy-paste módon. Közben dokumentáld le, hogy mit csináltál, hiszen éppen az hiányzik, hogy le legyen dokumentálva, hogy mi az a specialitás, amit a tomcat-ben beállítottak. Persze a miérteket nem biztos, hogy sikerül kiderítened.

Nem biztos, hogy ezt követően azonnal el tudod indítani 7-es tomcat-en. A fejlesztői gépemen van 6 és 7 tomcat is (meg még amit maga alé az Eclispe felrakott), és pl. a JBoss Drools Guvnor nem akart elindulni a 7-es alatt. A 6-ossal meg megyen ahogy kell.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805