[Javalist] lamer exlipse-GWT kérdés

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2013. Jan. 15., K, 19:32:57 CET

Sziasztok!

Os: linux.

1)Eclipse Indigo telepít, GWT plugin telepít, példaproject létrehoz,
minden lefordul: (hurrá)

2)Hosted módban project elindít, (run as web application) ablak
megjelenik egy URL-lel, hogy ide kattintva, megtekinthető a program
felülete. (hurrá)

3)Kattint, nem történik semmi. (innentől nem hurrá)

4)Operába címet másol: opera mondja, hogy neki nincs ilyen pluginja, és
ha jól értem a szöveget, akkor nem is támogatják.

5)firefoxot nem akar használni.

további nemértem dolgok:
A felkínált URL: (ez az amire kattintani kéne de nem működik)
http://127.0.0.1:8888/StockWatcher.html?gwt.codesvr=127.0.0.1:9997

Ha csak ennyit írok: (akár operába is)
http://127.0.0.1:8888/StockWatcher.html
Akkor megjelenik egy pofás ablak, ami közli velem a rendszer bizonyos
verziószámait.

Most akkor működik, vagy sem?
Ha jól értem az eclipse valamelyik preferences bugyrában az "internal
browser" opciót, akkor az eclipse-nek van beépített böngészője. Hogy
lehet rávenni arra, hogy ez nyissa meg a felkínált URL-t? (ugyanitt ez
be van állítva alapértelmezettnek) Kell még valami plugin? Ha nézegetem
az "install new software" menüpontot, akkor úgy látom, hogy mindent
telapítettem.
Mit nem veszek észre?

Köszi:
Zs.