[Javalist] lamer exlipse-GWT kérdés

cx.chico cx.chico at gmail.com
2013. Jan. 16., Sze, 09:15:38 CET

Szia!

A GWT debug-hoz  tudtommal kell a GWT developer extension a
böngászőbe. Ha nem akarsz Firefox-ot, használj Chrome-t, de a pluginra
szerintem akkor is szüksége van. A GWT developer plugin-ra azt írják
sokan, hogy Firefox-on stabilabb ....

> http://127.0.0.1:8888/StockWatcher.html?gwt.codesvr=127.0.0.1:9997
ez a debug mode hívása (olyan, mintha az Eclipse-ben a "debug'-gal
futtattad volna az alkalmazást), ehhez szerintem kell  a GWT developer
extension

> http://127.0.0.1:8888/StockWatcher.html
Ez olyan, mintha az Eclipse-ben "run"-nal futtattad volna az
alkalmazást. Maga az app  működik, csak nem tudsz debug-golni.

Üdv,
Chico

PS: én Vaadin-t használok GWT alternatívaként, ott általában nincs
szükség a GWT developer plugin-ra a debug-hoz (nagyon ritkán
fejlesztek saját komponenst, ahhoz valószínüleg kellene)