[Javalist] GUI tesztelése

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2013. Jan. 15., K, 20:55:35 CET

Sziasztok,

Mindennapi munkám során nem szoktam teszteseteket írni, ezért új évi
fogadalom gyanánt szeretném ez irányú hiányosságaimat pótolni. Van egy
 pici vékonyklienses kis projektem (Glassfish, JPA, EJB, ACC, Swing),
ahol az EJB (jUnit) oldali teszt eseteket megírtam, de a kliensoldali
teszteléssel elakadtam.  Első körben a Jemmy-t gondoltam, de valahogy
nincsen nagyon túl dokumentálva, ezért nem tudom, hogy érdemes-e túl
sok energiát belefektetni

Milyen eszközt használtok, javasoltok GUI-s tesztelésre?

Thx,
Csaba