[Javalist] GUI tesztelése

Béla Hullár hullarb at gmail.com
2013. Jan. 15., K, 21:29:20 CET

Sziasztok!

Tul sok tapasztalatom nincs gui tesztelesben, de nem reg irtam par tesztet
a jsf-es alkalmazasunkhoz, es nem is tunt olyan neheznek a dolog. Ehhez
seleniumot es robot frameworkot hasznaltam:
http://code.google.com/p/robotframework/
a seleniumnak van pl firefox addonja, amivel konnyen tudsz locatorokat
talalni az egyes gui elemkhez, rogziteni kulonbozo gui eventeket. a robot
framworknek meg van egy ide-je amivel visszonylag konnyen ossze lehet dobni
teszteket (amik persze hasznaljak a selenium-ot)

udv.
Bela