[Javalist] GUI tesztelése

András Csányi sayusi.ando at sayusi.hu
2013. Jan. 16., Sze, 07:54:17 CET

2013/1/15 Csaba Ragasits <ragasits.csaba at gmail.com>:
> Sziasztok,
>
> Mindennapi munkám során nem szoktam teszteseteket írni, ezért új évi
> fogadalom gyanánt szeretném ez irányú hiányosságaimat pótolni. Van egy
>  pici vékonyklienses kis projektem (Glassfish, JPA, EJB, ACC, Swing),
> ahol az EJB (jUnit) oldali teszt eseteket megírtam, de a kliensoldali
> teszteléssel elakadtam.  Első körben a Jemmy-t gondoltam, de valahogy
> nincsen nagyon túl dokumentálva, ezért nem tudom, hogy érdemes-e túl
> sok energiát belefektetni
>
> Milyen eszközt használtok, javasoltok GUI-s tesztelésre?

A válasz engem is érdekelne, mert éppen ott tartok, hogy a Swing
kliensemhez szeretnék pár tesztek karcintani és a következő pár napot
akartam erre szánni. Ha esetleg nem érkezik egyéb válasz, akkor leírom
a tapasztalataimat.

--
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --
http://facebook.com/andras.csanyi