[Javalist] [blog tifity] rendkívüli kiadás

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2013. Jan. 16., Sze, 08:23:20 CET

Szia Péter!

Bocs, hogy itt válaszolok, de pl. ha az Apache Common.Logging-ot
használjuk nekem a LogManager elég static-nek tűnik.

Azért itt válaszoltam, mert szeretném, ha ajánlanátok olyan blogokat
ahol lehetne olyan információkat találni, hogy az alkalmazásainkat
milyen (jól együtt működő) építő kockákból rakjuk össze. Biztos Ti is
találkoztatok már olyan problémával, hogy a kiválasztott elemeknek
ugyan abban a témakörben más volt a favorizált függőségük és azzal
ment az idő hogy össze mixeljük őket.

Ez a logging nagyon jó példa erre, pont egy pár hónapja olvastam, hogy
a Hibernat-es csapat fork-olja az SL4J-t, mert lokalizálni akarja a
log-ot (minek a log-ot lokalizálni kérdem én, az nem a user-nek szól).

Mi lehetne a jó megoldás mit válasszunk?

Attila.