[Javalist] [blog tifity] rendkívüli kiadás

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Jan. 16., Sze, 08:39:48 CET

Ez jó kérdés. Még nem találkoztam olyan bloggal, amelyik erről szólt volna, de alapvetően az lehet egy megközelítés, hogy jBoss eszközöket használsz, azokj együtt fognak működni. Vagy Spring-et használsz, és azokat a dolgokat, amik azzal integrálva vannak. És/vagy Apache eszközöket. Stb.

Pont a loggolás egy olyan téma, amelyik eléggé össze vissza huzalozható, ha nem is egyszerűen. Mindenesetre ha van egy library ami slf4j, logback, log4j, JUL vagy Apache Commons Logging-ot használ, mindegyiket be lehet konfigurálni az slf4j alá.

Amúgy meg rá kell szánni az időt (research), hogy kiválasszuk egy projekthez a legjobb eszközöket, és ebbe beletartozik az is, hogy az ezek közötti relációkat is felmérjük.

Ha pedig Java-ban más fajta library-kat használnak, akkor esetleg lehet megoldás OSGi alá tenni az egészet.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805