[Javalist] [blog tifity] rendkívüli kiadás

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jan. 16., Sze, 09:13:47 CET

A log lokalizalasarol mar volt szo a listan azt hiszem... akkor johet jol,
ha a logot az ugyfelszolgalat is olvassa, vagy olyan emberek, akiknel nem
kotelezo az angol nyelv ismerete.

Persze en ezt inkabb opcionalisan bekapcsolhatova tennem, semmint
defaultta, de ez az en maniam.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.