[Javalist] ScriptBasic for Java 1.0.4 available

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jan. 17., Cs, 17:26:25 CET

Nem vagyok megelegedve a mostani fajl kezeles implementacioval.

Az osszes fajlkezelo BASIC fajlszamokkal oldotta meg ezt a kerdest.

open "filename" as 1

close 1

Nehany darab szamot konnyebb fejben tartani, mint kulonbozo valtoozoneveket.

Szerintem ez sokkal inkabb kozelitene a BASIC nyelvet, mint a mostani
eroforrasos megoldas. Raadasul az open sosem volt fuggveny.

Raadasul a szintaxis nagyon elmegy a PHP szeru szintaxis fele, sok a
zarojel. A BASIC nyelv egyik szepsege szerintem, hogy a zarojeleket
eppen csak hirbol ismeri.

Reszemrol -1 :-(

Tudom, alkossak jobbat. Nem tudok. De attol meg van velemenyem.
Elnezest, ha sertonek talalod.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621