[Javalist] [confluence] JavaForum > ASK toolbar és a Java esete...

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Jan. 25., P, 08:11:20 CET

Hali,

A konyvelo cegeimnel elmondtam a lanyoknak, hogy  ha latnak egy checkbox-ot
es az ask szoveget, vagy checkbox-ot es a McAfee szoveget, akkor kapcsoljak
ki. Gyorsan megtanultak.

Ezzel egy gond van (általánosságban). Ha telepítésnél _csak_ a
custom-telepítésnél kérdez rá az install erre a checkbox-ra. Ugyanis a mezei
user nem feltétlen szeret custom-install-ni.

Egyébként egyfelöl a pitiánerség és az ócska primitivség csimborasszója,
amit az Oracle csinált a témában (az én olvasatomban).

Másfelöl számomra az egy érdekes kérdés, hogy mennyi idő alatt tanulja meg a
világ az ask-checkbox kikapcsolását, úgy mint azt, hogy spam-linkre nem
klikkelünk.
Nyilván mindig lesznek újak, de a spameknél már nagyon kicsi az arány (bár
még mindig "megéri" a spammelés a spammereknek).
Az ask-nál drasztikusan lecsökkenhet a checkbox-beklikkelők száma, hogy az
Oracle ne járjon túl jól.
Merthogy a nagy tömeget nagyjából talán maximum csak egyszer lehet
megszivatni evvel (jó esetben).

MM