[Javalist] [confluence] JavaForum > ASK toolbar és a Java esete...

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 25., P, 08:34:22 CET

Szerintem aki csak bambán kattintgat, annak hadd legyen ASK toolbar-ja. Zavarni nem fogja.

Amúgy nem hiszem hogy az Oracle a pénzre hajtana, inkább valami Google bosszantást tudnék elképzelni a háttérben, hiszen épp tavaly kellett egy millát fizetnie (dollárban) perköltség gyanánt a Google-nek miután elvesztette ellene a pert.

Amúgy az oracle percig sem titkolta, benne van a faq-ban (amit persze szintén nem olvas senki): http://www.java.com/en/download/faq/ask_toolbar.xml

Üdvözlettel,

Iván

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Phone: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-0577
Mobile: +36 30 600-4936
E-mail: istvan.ketler at LHsystems.com
www.LHsystems.com

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos