[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2013. Jan. 25., P, 11:18:09 CET

Szia!

On 2013-01-25 10:58, istvan.ketler at lhsystems.com wrote:
> (sőt) mint a microsoft-é. A verziókövetést (amit nagyon sokat használok) alig találtam meg (change néven fut), az accept/decline meg azzal a dialógussal sokkal bénább mint a szöveget látni és next/prev gombokat nyomkodni. A törölt szöveg is ott marad, csak áthúzza - ennél sokkal jobb az Ms, ott többféle nézet is beállítható. Nekem a buborékos verziókövetés is jobban tetszik. Ez csak egy (számomra fontos) funkció, de úgy

Nincs igazad, ugyanúgy ki-be kapcsolható, hogy a végleges szöveget
nézed-e, vagy a változásokat. Az igaz, hogy a menüben nagyon el van
dugva, de arra meg ott van ez:
http://extensions.libreoffice.org/extension-center/review-toolbar
Nem ad hozzá új funkciókat, csak magát az eszköztárat.

A felhasználói felülettel kapcsolatban igazad van, de abban nem, hogy
nem tudja ugyanazt, mint a MS. Sajnos vannak olyan helyzetek, amikor
ehhez Google kell, mert nem jössz rá magadtól (pl. teljes lapot kitöltő
háttér).

Üdv,
Stivi