[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 25., P, 11:26:01 CET

Szia!

Azt megtaláltam, csakhogy nekem az MsWord-ben van:

Final showing markup
Final
Original showing markup
Original

Ez pont kettővel több lehetőség, és mindegyiknek van haszna (használom is őket, mikor mire van szükségem). Továbbá van nekem "show revisions in balloons" is, ami kombinálva a "final showing markup" esetén azt eredményezi, hogy a beszúrások, illetve a végleges szöveg ott van (kiemelve) a helyén, de a törlések és formátum változások az oldal mellett buborékban. Sokkal áttekinthetőbb...

Amúgy nem vagyok elvakult microsoft fan, de elvakult gyűlölő sem, és állati szívesen áttértem volna operoffice-ra már évekkel ezelőtt, de minden kísérletem eddig azt mutatta, hogy jól le vannak maradva. Szerintem ez még sokáig így is marad...

Üdvözlettel,

Iván

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Phone: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-0577
Mobile: +36 30 600-4936
E-mail: istvan.ketler at LHsystems.com
www.LHsystems.com

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos