[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Jan. 25., P, 11:46:16 CET

Verhas: en valahogy nemtudtam megszeretni Mac-et, megprobaltam, nemment,
fene tudja miert, amugy a gep arat nezve csak jelzem hogy nem 10-20%-al
dragabb, ez a gep amin most vagyok mondjuk brutto ~500k-ba kerult core i7,
17" kijelzo, ssd(256) + hdd(320), 16gram (dell xps 17) 2 eve(!!!).
Tekintsunk el tole hogy 17-est nemlatok apple store oldalan, ami hasonlo
arban van (15-os, core i7, 256g ssd, 8g ram) brutto 858k... akarhonnan
szamolom ez nem 10 de nem is 20%.

Ha megnezem piacot ebben a pillanatban a MacBook Pro ara altalanossagban a
duplaja egy ugyanolyan felszereltsegu notebooknak.