[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Jan. 25., P, 11:37:03 CET

Én inkább annak örülök, hogy sem én, sem a partnereink nem kapnak
sikítófrászt, ha véletlenül megjelenik egy OOD fájl a levelezésben, mert
már az MS is támogatja.

Véleményem szerint a LibreOffice hátránya, hogy (talán) copright okokbó nem
csinálhat olyan (vagy ahhoz nagyon hasonló) felületet, mint az MsOffice.
Emiatt nehéz áttérni / átszokni rá.
Nekem néha még a magyar / angol office verziók közötti váltás is kisebb
sokk (btw: miért nem lehet a magyar excelben angol függvényneveket is
használni?).

Üdv:
*Vig Balázs*